sobota, 24 września 2011

ONE MONTH!!

Sama nie moge w to uwierzyc, ale wlasnie minal rowno 1 miesiac odkad jestem w USA! Nawet nie wiem kiedy to zlecialo, wszystko dzieje sie tak szybko! To takie dziwne uczucie! Z jednej strony czuje, jakbym dopiero co tu przyjechala, jakbym jeszcze niedawno widziala sie ze wszystkimi w Polsce. Ciagle wszystko jest dla mnie ekscytujace, codziennie poznaje nowych ludzi, rzeczy i probuje czegos nowego. Z drugiej strony, wydaje mi sie jakbym byla tu juz od dluzszego czasu, nie czuje sie juz obco, czuje, jakby moje zycie bylo teraz tutaj.
 Z dziewczynami z druzyny podczas Pasta Party
 Nie ma to jak spacerowac po plazy i nagle natknac sie na martwego rekina :D
Sugar cakes :)
Nie wiem co mam opisywac... Codziennie chodze do szkoly, jesli chodzi o oceny to prawie zawsze na kazym tescie mam 100% (bez koniecznosci nauki) :D Mysle, ze kazdy Polak moze sie tu poczuc geniuszem :D Jak juz wspominalam wczesniej moimi ulubionymi przedmiotami sa zdecydowanie gotowanie i chor. Musze sie pochwalic, ze zostalam wybrana sposrod choru do Megatones - grupa wybranych osob z choru, ktore podczas koncertu spiewaja doatkowe piosenki, maja solowki itp :D Ogolnie zapowiada sie ciekawie, zaczelismy juz przygotowania do Bozonarodzeniowego koncertu. To bedzie ogroooomny koncert, juz nie moge sie doczekac! Bedziemy spiewac np. Where are you Christmas - jedna z moich ulubionych piosenek :) W ogole jesli chodzi o swieta itp, to Amerykanie naprawde sa szaleni - np. juz teraz, miesiac przed Halloween, wszystkie domy sa ozdobione dyniami, juz nie wspominajac o tym co sie dzieje w skepach (np. oreo o smaku dyni) :P Ja juz sie boje pomyslec co to bedzie przed Bozym Narodzeniem :D
Lekcja gotowania :D
Jedziemy na zakupy!
 Do wyboru do koloru - wszystkie smaki M&Ms i fasolek :D
 PS. Zwroccie uwage na kolumne - jest cala wypelniona żelkami
Ognisko :D
W weekend byl Orientation Camp dla wszystkich wymiencow z Massachusetts. Bylo suuuuuuuuuuper! Ciesze sie, ze Rotary organizuje nam te spotkania, to swietne uczucie spotkac sie z kims, kto jest w tej samej sytuacji co ty. Mysle, ze dlatego tak łatwo znalezc nam wspolny jezyk i tak dobrze sie dogadujemy. Czuje, jakbym znala ich od lat, a widzielismy sie zaledwie 2 razy! Wracajac do tematu - camp trwal 3 dni. W sobote pojechalismy do Bostonu i troche pozwiedzalismy, a wieczorem byl talent show :D Bylo naprawde zabawnie, oczywiscie ja musialam wyjsc jako pierwsza, bo nikt nie chcial byc pierwszy :D W niedziele bylo Barbecue dla rodzin wymiencow i byla wielka impreza :D
 Wszyscy wymiency :)
 
 Udajemy madrych studentow Harvardu :D

Harvard Square
 Boston
 Plaża :)
W naszych nieogrzewanych kabinach, w ktorych musielismy spac w bluzach i czapkach :P

Na zakonczenie wstawie jeszcze smieszny filmik, jak Amerykanie staraja sie powiedziec "cześć" :D
video

Mysle, ze jak na razie wystarczy,bo nie ma sensu opisywac dzien po dniu.
Pozdrawiam was wszystkich1 Tesknie za Wami wszystkimi! Trzymajcie sie goraco (mimo nadchodzacych zmian temperatury :P)!!!

9 komentarzy:

  1. co ja bym dała teraz za takie wakacje, ciesz się,że Cię to ominęło ( słowo na M. ), baw się dobrze, kochamy!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale meeegaaa !!! też bym tak chciała. Byłam w USA 8 lat temu i mimo ze mało pamiętam to było super. Mogłabyś coś więcej powiedzieć o Rotary i o tym jak wygląda nauka w ameryce oraz życie towarzyskie.Jestem fanką twojego blogu. Czekam na nowe wpisy !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. możesz powiedzieć jak wyglądał twój angielski przed wyjazdem i teraz na chwile obecną? w sensie... dobrze/plynnie/bez większych problemów mówiłaś już przed wyjazdem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni wpis - 24 września; halo, żyjesz jeszcze? ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. a może jakiś nowy post?
    z poważaniem, oddani czytelnicy ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz o czymkolwiek, lubię czytać Twoje posty :) Spośród wielu blogów o roku szkolnym w USA, które śledzę, Twój wydawał mi się jednym z najciekawszych :)) Po prostu pisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,odezwij się!!!!!!!!!!!!!!!
    Masz nowego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, dlaczego nic nie piszesz? Ostatnia notka jest z 24.09. Czekamy na wiadomości ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na Twój powrót! :)

    OdpowiedzUsuń